2009. október 2., péntek

Út Bázelbe

Szeptember 11.

Előkészületek

Sok tennivaló akadt az utat megelőző napon, OTP, pénzváltás, meg természetesen az összepakolás. Rengeteg cuccot készítettünk össze, kaja, ruha, hangszerek, kották, CD-k és még millió dolog. Apu még térképeket is nyomtatott. 8 körüli lefekvést terveztünk, persze este 11 lett belőle.

Szeptember 12.

Hajnali négyes kelés majd bepakolás. Természetesen utánfutóval mentünk, a meglepetés viszont akkor jött amikor kiderült hogy nem fér be minden cucc. Mivel kempingben terveztük az éjszakázást, kellett volna asztal meg székeket vinni. Na nem vittünk. Meg WC papírt sem. Az utánfutó meg a kocsi így is agyig rakva, elég vicces volt.

6 körüli indulás lett betervezve, háromnegyed 7 lett belőle, sebaj. Az út meglepően eseménytelen volt, sehol nem álltunk meg a határnál, csak Svájcban, de ott is csak autópályamatricát venni. Apu igencsak hősiesen viselte a vezetést. Teljesen problémamentes 14 óra után érkeztünk meg Bázelbe, jobban mondva Reinachba, ahol is egy kempingben foglaltunk egy sátornyi helyet. Természetesen sötét volt már, így a sátorállítást sötétben történt, meglepően jó eredménnyel és nagyon sok röhögéssel.
Az éjszaka elég hideg volt mindenki pulóverben aludt.

Szeptember 13.

Reggel be Bázelbe, leendő albimba bepakolni. Az albiban várt Claire akinek a szobáját bérlem december elejéig, fölpakoltuk a cuccokat, elég szép halmot állítottunk belől. Gyors körbevezetés, adategyeztetés, részletek megbeszélése. Nagyon szép ház, a lakás is nagyon jó, elég új,van benn minden ami kell, és tiszta rendes. Megkérdeztem Claire-t (aki szintén harsonás a Scholán) hogy mit fog csinálni Angliában. Mondta hogy a Globe színházban fog fújni, szegényke...
Vissza a kempingbe, ebéd a matracokon amiket kiraktunk a fűre. Az egyik szomszéd nagyon kedves volt, mivel látta hogy széktelen vagyunk, kettőt kölcsönadott.

A kemping elég érdekes volt, teljesen zöld volt, mindenhol csak fákat látott az ember, az autó pálya azonban hallótávolságon belül volt, így folyamatos autózúgás hallatszott a kempingbe.

Az ebédke után városnézés, gyönyörű időnk volt szerencsére (azóta sem volt ilyen jó idő), nagyon jó volt végignézni a belvárost, rengeteg szépség van a városban. A Rajna meg egyenesen gyönyörűséges, ültünk is egyet a partján.
Az egyetlen rossz dolog az árakkal való szembesülés volt, de nyugtattuk magunkat hogy csak a belvárosban vannak ilyen durva árak.
Ez később be is igazolódott, bár nem olcsó semmi sem, az árak azért koránt sem ilyen borzasztóak. Elég sok ember volt, főleg turisták, de a kávézókon/éttermeken kívül természetesen semmi nem volt nyitva. Nagy séta után elfáradva haza, vacsi alvás, Fruzsi és én megpróbáltunk egy filmet megnézni, nem vettük az a akadályt, a felénél elaludtunk.

Pár kép a városról:

Az erkélyem :D :

(Fruzsi beszámolója az útról ITT olvasható)

1. Jupiiiiiii, végre elindult a blog!!! Napjában 20x néztem, szóval ha akkor is lett volna számlálód, már többszáz fölött lenne a látogatottság :D
    A rajnás kép rólam kritikán aluli, nem lehetne cenzúrázni?:D