2009. november 21., szombat

Fribourg

Nagy örömre a tegnapi napot Fribourg-ban kellett töltenem. Cavalli Missa Concertata-jában kell első harsonát fújnom, egy környékbeli amatőr kórust felkérésere. Én is meglepődtem hogy ily hamar haknihoz jutok, de ez legyem a legnagyobb problémám. 11.28-kor szépen vonatra szálltam és egy berni átszállással másfél óra alatt elértem Fribourg-t. Nagyon szép kisváros, kb. 38e lakossal (tehát picivel nagyobb mint pl. Szekszárd). Érdekessége hogy német- és francia-svájc határán van, tehát elvileg kétnyelvű, bár én csak a franciával találkoztam. Elég vicces volt hogy minden megvolt ami Bázelben, csak itt franciául. A Die Post itt La Poste, a Heisse Marroni Chaud Marroni stb. A legviccesebb az volt, amikor fizetéskor a kártyaleolvasó franciául kérte a kártyát, de amint beraktam a bázeli illetőségű kártyámat egyből átváltott németre. Próbáltunk kettőtöl egy három órát, egy jó hatlamas és alig hideg templomban (elég érdekes volt kabátban harsonázni, nem kivánom senkinek), 2-3 óras szünet, ekkor megpróbáltam a várost felfedezni. De nem jött össze teljesen, ugyanis jött a köd. De még hogy, ha nem látom nem hiszem el, egyik pillanatról a másikra behömpölygött a városba, hihetetlen volt. Vissza hétre a templomba, még próba, majd haza, éjfélre már itthon is voltam. Ma még egy koncert ugyanitt, holnap Zürichben, és meg is volt a hétvége.
Képeket is csináltam, tessék csak tessék:

1 megjegyzés:

  1. Nagy kár, hogy nem csak kicsit nagyobb, hanem kicsit szebb is, mint pl. Szekszárd!

    VálaszTörlés